Note

Prospek Saham Tambang Mineral Logam di Tahun Naga Kayu 2024, Berjaya atau Merana?

· Views 29
Prospek Saham Tambang Mineral Logam di Tahun Naga Kayu 2024, Berjaya atau Merana?
Prospek Saham Tambang Mineral Logam di Tahun Naga Kayu 2024, Berjaya atau Merana? (Foto MNC Media)

IDXChannel - Esok hari merupakan tahun baru Imlek yang jatuh tepat pada 10 Februari 2024. Dalam tahun baru China, tahun ini merupakan tahun dengan elemen Naga Kayu.

Dalam publikasi Wood Dragon: 2024 Feng Shui Guide to Prosperity oleh Maybank Research Pte Ltd, tahun ini ditandai dengan semua energi Yang, yang melambangkan keputusan yang maskulin, terburu-buru, dan berjangkauan luas.

Baca Juga:
Prospek Saham Tambang Mineral Logam di Tahun Naga Kayu 2024, Berjaya atau Merana? Deretan Saham Favorit Investor Asing Sepekan, BMRI BBCA dkk Masuk Daftar

Lantas, bagaimana tahun Naga Kayu bagi investor? Siapa yang akan berkembang dan siapa yang akan mendapat kesempatan untuk menunjukkan keberaniannya sebagai seorang petarung?

Sebagai permulaan, tahun 2024 ditetapkan sebagai tahun yang unik, menurut catatan penelitian yang dilakukan oleh bank investasi regional Malaysia tersebut.

Baca Juga:
Prospek Saham Tambang Mineral Logam di Tahun Naga Kayu 2024, Berjaya atau Merana? Pemilu Tiba, Ini Saham-Saham Paling Seksi dan Potensi Cuan di Februari 2024
Halaman : 1 2 3 4 5 6

Disclaimer: The content above represents only the views of the author or guest. It does not represent any views or positions of FOLLOWME and does not mean that FOLLOWME agrees with its statement or description, nor does it constitute any investment advice. For all actions taken by visitors based on information provided by the FOLLOWME community, the community does not assume any form of liability unless otherwise expressly promised in writing.

FOLLOWME Trading Community Website: https://www.followme.com

If you like, reward to support.
avatar

Hot

No comment on record. Start new comment.